Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

onsdag 8 oktober 2008

Kaoslivet

Hej igen, alla. Förlåt att jag så gott som gett upp här... Men som sagt vill jag inte vara för detaljerad när Stockholms största (till ytan :D) studio är inblandad i mitt everyday life. Saker jag dock kan berätta är att jag längtar till Växjö, lägenheten och livet som det var för ungefär åtta månader sedan. Mitt ganska kaosartade liv här erbjuder ursäkter för att inte ta tag i saker utan bara softa och slappa och förfalla. Jag samlar dock energi till ett ryck i november, när livet blir Växjö-normalt igen, ett ryck som ska innebära mycket övning och duktigheter! Både musikaliskt och fysiskt. Fast jag är fortfarande motvillig till att använda min cykel... Har ju inte fått tid att fota den och lägga upp på blocket, och man vill ju liksom kunna skriva att den är servad och sedan ej använd. Eller nåt. Kanske ska lägga upp den utan bilder... Hur sent köper folk cyklar på hösten? Ska man vänta till våren måntro? Jaja, jag är i alla fall inte i någon ekonomisk kris (som resten av världen) direkt, och eftersom mina långivare är mina snälla föräldrar behöver jag inte känna press där heller. Men snart ska jag göra en amortering! (okej, jag chansade på att det hette så)
Solen skiner i alla fall här, det börjar bli kallt. Nu dök det upp en ruta i övre högra hörnet på skärmen som berättade att ni i Växjö har sol men bara 9 plusgrader. Nyckeln som någon fiskade upp ur Oskars och Johans postfack är tillbaka, tack och lov och pris! Johan har börjat sina utbildningsdagar till spärrvakt och gav mig en het föreläsning om brandbekämpning igår! Han säger även nöjt att han satt dit några fuskare och att det är så sjukt många som försöker utan att tänka på vilka problem det blir för spärrvakten. Oskar påpekar då att Johan själv plankat i hela sitt sthlm-liv! "Två sidor av samma mynt" sa han, varpå Johan drog några spärrvakt-hot.
Helgen tillbringas här, förhoppningsvis med kyrkbesök och häng med min enda vän som är kvar: Jeanine. Kvinnan som kommit upp sig i Stockholms näringsliv.
Hör av er om ni undrar något. Ses sen. Kram

Inga kommentarer: