Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

söndag 26 oktober 2008

It's done!

Ooooh yes! Det är sant, folk, jag har med mariginal färdigställt 200 timmar av praktik i musikstudio. Och jag gjorde det med en vecka till godo! Så nu får Jönköping tillfälle att njuta lite extra av min närvaro fram till söndag, då jag konstigt nog åker tillbaka till stocken men av lite andra anledningar. Sedan spenderas en natt här innan Växjö får tillbaka vandringspokalen John som verkligen längtat. Lite nytt verkar det dock bli i Växjö-livet, bl.a. att Emil har blivit några år äldre genom att skaffa oerhört trendiga och vuxenpoängs-intensiva glasses. Själv kanske jag ändrar på några vanor, till exempel drar ner på dyr juice och köper kakor istället för godis. Jaja, gött blir det.
Idag jobbade jag. Det ni! Fast jag inte behövde! Men pengarna som man tjänar nu trillar ju in på kontot i slutet av november, och vad köper man då? :) Plus att mina föräldrar faktiskt förtjänar att få en avbetalning av mig på mitt lån... Ska ringa imorgon igen och se om jag kan ta ett kvällspass. Och på tisdag också, tyckte mamma. Det passar ju bra, för på onsdag kommer käraste Andy till metropolen vid Vättern och då blir det åka av!!

www.liquidham.se! It's moving...

Inga kommentarer: