Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

lördag 11 oktober 2008

Höstlördag i Åkeshov

Jo, nu är det väl ganska svårt att förneka att hösten har kommit. Desto duktigare känner jag mig, då jag nyss gått 45 minuters promenad i detta dugg-slask-leriga-vägarbeten-överallt-väder. Mina skor mår nog inte så bra...
Planen var för övrigt att knalla ändå in till Kungsholmen för att där gå till DLX Music och fråga om digitalmixerbord, som vi ska köpa in till Liquid. Planerade även att gå till apoteket och till en sportbutik för att få reda på hur långa ens slalomskidor skulle vara nu igen, för att de skulle vara lagom. Vet ni det? Var det att de skulle nå upp till axeln på sig, om de stod på golvet jämte en?
Jaja, planen gick om intet för att jag efter en halvtimmas promenad insåg att jag hade glömt plånboken... Och att gå Åkeshov-Kungsholmen tur och retur kändes inte jätteskoj i detta vädret! Nu kanske det lättar lite, emellertid... Fast det lutar nog åt att jag ugglar i lägenheten resten av dagen. Får hoppas att Johan drar igång stället!

Inga kommentarer: