Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

torsdag 16 oktober 2008

Vardagen närmar sig

Alright, det är både enformigt och annorlunda här uppe i Sthlm. Juicen tar fortfarande en stor del av månadskassan och mitt slitna onlinespel tillhandahåller de flesta underhållningstillfällena när jag inte är i studion. Det som är nytt är att jag nu löder flera timmar om dagen och faktiskt tittar en del på Ultimate Fighting på TV4 Sport... Lödningen är väl den bättre sysselsättningen av de två nya, jag behövde öva och nu flyter timmarna på i studion. Det som händer blir välkomna avbrott istället för det enda man ser fram emot under hela dagen. Nu låter det som jag löder sjutton multis om dagen, men i verkligheten är det en... Däremot gör jag ju fel hela tiden och får löda om hälften typ.
Nu blir det jkpg i helgen, med Arla och en hel del tid i Simons nya lägenhet gissar jag! Inte många dagar kvar till Växjö nu. Hang on buddies!

Inga kommentarer: