Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

fredag 13 november 2009

Liksom ååååh

Kom nog på vad som var felet med min dator... Nätverkskontakten glappar. Så typiskt! Här har man suttit i support och återställt hela datorn och hållt på...
Jaja. Sitter nu med min Tropicana Smoothie och andas ut. Var i nedbrytningen idag, men det gick bra. Hade inte tänkt en tanke på det, alltså hade jag inte haft en chans att få upp agget mot nedbrytningen. Så det var ok. Jag, Emelie och "Larsson" (lärde mig hans namn idag :P ) räddade skutan och var färdiga redan vid kvart över sju (man står ju där nästan hela dagen annars). Sedan blev det KPV och sluta en halvtimma tidigare. Tyvärr var det så dåligt väglag ikväll så mamma tvingades köra väldigt långsamt, plus att hon kom direkt från väninna i Nässjö, plus att hon inte visste att jag slutat tidigare. Men det var kind of mysigt att sitta kvar i mörkret i matsalen och ta lite gratisjuice och läsa metro.
Imorgon blir en fin dag, tror jag. RCT hos Simon och Niclas, övning med svågern och två till i Hovslätt, och sedan foto-lekar-tajm med Emil. Synd bara att jag ska upp röw-tidigt på söndag, kunde blivit en fin helkväll annars.
Puss på er

Inga kommentarer: