Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

lördag 22 augusti 2009

Ledig!

Gryyyymt skönt med ledig dag! De här morgonpassen är inte lätta...fast man slipper ju stressen och får frukost, som sagt. Ledig idag, jobbar tidigt imorgon också. Sedan tror jag att jag tar ledigt några dagar. Jobbar kanske tisdag kväll, om det kommer något sms om att de behöver folk.
För en gångs skull lyckades mina intentioner att hålla min tidiga-mornar-dygnsrytm: jag gick till sängs kvart över tio igår kväll och gick upp kvart i åtta. Fatta vad länge sedan man var duschad och började göra frukost klockan åtta!! Hurtigheten har hållit i sig: jag och mamma gick en långpromenad direkt efter frukost och svängde förbi idrottsplatsen, där det idag är Barnarpsdagen. Först tänkte jag att det kunde räcka att titta förbi på långpromenaden, men väl där fick man den där klassiska, nostalgiska Barnarpsdag-känslan, som kommer av att man så många gånger varit där och hjälpt till som scout. Så nu ska jag nog bort igen, när det väl slutat regna. Först fika. Ciao ciao

Inga kommentarer: