Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

lördag 8 augusti 2009

Snabbis

En snabb-rapport, eftersom jag snart ska iväg till LH Camp och jobba på skivan med Andy. Kanske. Han har inte svarat än. Får väl ringa.
I förrgår lirade jag med Löwemo på Frizon. Det var kul att komma dit och kul att lira på så stor scen. Bra backstage också. Men. SÄMSTA pianoljudet någonsin på scen. Jag fick NOLL känsla och spelade dessutom massa fel. Uuuusch vad dåligt det lät och kändes. Ett Roland RD (tiotusentals kronor kostar det) har nog aldrig låtit så dåligt. Jag hade behövt repa också... Men men. Det var en lång dag: tåg från Jkpg till Örebro kl 07.40, repa i Örebro Filadelfia, åka till Frizon och spela kl 17.00, åka med bil därifrån till Falköping mellan 20 och 22, vänta på tåg i en timme, hemma kvart i tolv.
Gårdagen var desto muntrare: Tranås Musikfestival med Liquid. Man vart lite otaggad av att spela klockan tre på eftermiddagen när det var så vackert väder. Men festivalen var trevlig och scenen var charmig och mysig. Vi slappnade av för mycket och gjorde många missar (jag skötte mig inte) men det vart ändå skoj på nåt sätt. Har aldrig spelat för sån liten publik... Fast det kändes inte så farligt som man kunde tro.
Nu ser vi fram emot Vätterfesten nästa torsdag. Innan dess lite ströjobb på Arla och rep. Nu ringer jag Andy. Ciao

Inga kommentarer: