Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

söndag 2 augusti 2009

Sunday, and then on it again

Återigen Salem's Myspace-sida. Skivan kommer nog imorgon, tillsammans med Loney's nya, den som verkar vara precis i min smak (den heter Dear John)!! Sitter och smaskar på ännu en B&J's. Pappa kommer lyckligtvis hem idag, då kanske han kan få mig att komma till sans igen.
Förmodat rep med Liquid i eftermiddag, eftersom jag jobbar kväll och Andreas dag, ända fram till spelningen på fredag. Den vanliga planen hade ju varit att repa innan vi åker till spelningen, men nu är den ju redan 15.00 och Andy ska jobba på förmiddagen.
Sedan har jag faktiskt stämt träff med gamle Simon Ekeberg, mycket trevligt! Får se vad vi hittar på, förmodligen involveras något ätbart. Sedan är det bara att jobba på, till och med onsdag. Dagen idag gick rätt fort ändå. Skulle egentligen varit ledig, men jobbade extra och räddade Viktor, genom att jobba åt honom när han var i Götet. Fick stå lite i nedbrytningen, men frågade lite snällt driftledaren på första rasten om man fick byta under nästa pass. Det fick man. Puh. Många ryggar har förstörts i nedbrytningen. Det kanske är därför den heter så... Annars trevligt folk och hyfsat lugnt tempo.
Strawberry Cheesecake är ju fin, men inte riktigt lika vass som Bohemian Raspberry... Och den sistnämnda har jag nog snart förätit mig på. Så kanske blir det inte så svårt att slinka ur detta oerhört oekonomiska beroende som jag fruktat!
Hörs

Inga kommentarer: