Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

torsdag 13 augusti 2009

Praying for sunny days

Så heter en låt av bandet Hyper Static Union. Det stämmer väldigt bra in på idag, för klockan 21 spelar jag med Liquid på Vätterfesten, och då FÅR det inte regna! Så det så.
Det känns mycket gött att vara ledig idag. Blev en timmes övertid på jobbet igår, riktigt tungt. Och då brukar torsdagar vara värre än onsdagar! Kul att han som jag hade bytt med hade satt upp sig på ett extrapass idag också. Tabbe av honom. Som tur är har jag den snällaste driftledaren denna veckan, så det blev inget trassel.
Usch, jag har eksem överallt. Känslig hud+Temperaturskillnadsjobb (Jobba i 6°C med raster i 18°)=inte snällt mot huden. Men nu ska jag bli bättre på salvfronten.
Nä, nu har jag inte tid att dra fler hälsoproblem. Vi fick nämligen tillåtelse att rigga upp innan alla aktiviteter började, så jag och Niclas (Andy och Simon jobbar ju) ska dit vid två och ställa upp allt. Och det ska hämtas bil och packas ner i väskor och allt möjligt, så jag måste ta bussen om 20 minuter. Pux

Inga kommentarer: