Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

söndag 15 juni 2008

Blogg från frukostbordet

Tjena världen! Här kommer en liten rapport från det stora huset i Ytterby, Kungälv.
Okej, sömn har varit en bristvara. Nämner det först för att ursäkta eventuella stavfel...eller annat. Fredagen innehöll panikövning av Elida-repertoaren (då jag även plankade och skrev ner nästan alla!!) och en sväng till Junix trevliga studentmottagning, innan Liquid Ham styrde kosan mot Borås för att förgylla kvällen för ett gäng kroggäster. Tyvärr ingen felfri spelning av någon av oss! Men dricka fick vi. Resan hem var väldigt trevlig, men hade kunnat vara trevligare om den skett vid en tidigare tidpunkt - jag var hemma tre!! Och så upp halv åtta för att hinna packa innan den mytomspunna David Kiland kom för att ta mig till platsen jag just nu befinner mig på. Någon timmes sömn i bilen hjälpte inte särskilt - på kvällen efter x antal timmars övning kunde jag inte läsa notpapper! Det som skulle bli en trevlig paus i övandet blev, tack vare Spanien, en snopen och nästan skrattretande tillställning. Men pizzan var god.

Kom på än en gång att min luftmadrass är en portionsmadrass. En omgång luft räcker en halv natt ungefär. Hade jag inte varit så trött hade jag nog legat vaken ett tag... Har en känsla av att mitt nästa öknamn kommer innehålla något med "sömn"!

Jaja, njut av dagen ni, ni som inte är hårt arbetande musiker!

Inga kommentarer: