Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

fredag 6 juni 2008

Dagen då vi for

Ännu en solig dag och jag ska storhandla till Ölandsäventyret. Annars ska jag knappt göra nåt mer. Förutom att äta och packa och åka. Annars är det mycket i huvudet nu. Fast inget som jag har tänkt ska få ta sig ut. Än. Jag blir fortfarande sur på mig själv, vilket gör att jag bara vill skita i allt, vilket gör att jag inte får ordning på allt som gör mig sur, vilket gör mig ännu surare. Heh. Men det ska bli skönt att komma hem till mamma och pappa faktiskt. Där tillvaron inte hänger på en själv, liksom. Bara jag orkar jobba...
Igår var en sån där utmattande dag, när man går och klagar på att det inte finns nåt att göra när det egentligen finns massor att göra, som man till och med absolut borde, men när man kommer på det är det för sent. Eller så inser man vad lite man gjort fram tills man kom på det, och så känner man sig dum och skiter i resten man kom på också. Surt att man blev det mindre intelligenta könet alltså... :P
Nej, läs inte mina klagovisor längre folk! Ut och lek! It's a beautiful day, in a beautiful world, sha-la-la-la-la

Inga kommentarer: