Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

torsdag 26 juni 2008

Seeegt

En låång arbetsdag idag. Det plus lite sömn är lika med titeln för inlägget.
Här hemma är det fint och festligt, för mamma har bjudit gamla Aglow-gänget hit. Hon gör mat för flera tusen och jag städar. Sedan sitter jag här och undrar var min datormus är: hos Simon eller i bilen? När pappa kommer hem om en och en halv timme får jag veta svaret. Sen har jag varit duktig och betalat räkningar och skit. Kanske ska vara ännu duktigare och lägga ut lägenheten på en sida till och ragga skjuts och boende på GF. Någon som känner sig träffad eller manad? Nä, tänkte väl det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej...:) Det är tomt utan dig här nere! Hoppas du har en bra sommar...Läser din blogg lite då och då. skönt att bli lite uppdaterad iallafall. Och förresten, tack för en jättetrevlig helg på öland, kände att jag inte hann tacka dig nog! Du är en bra vän och vi måste se till att ses något i sommar.

Kram på dig