Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

lördag 21 juni 2008

Johnny Boi @ LAN

Efter en fin midsommar med Andy, Andy's HSB, Simon, Stille och Martina "Martin" Stille-HSB i Karins stuga, rundar jag av med lite nörd-LAN hemma hos Zache. Just nu meckar pojkarna mot Windows och nätverksproblemen.
Nu funkar det nog. Vi ska köra nörd-spelet no.1: dota. Har ingen aning om vad det är eller hur min närmaste framtid kommer att se ut...hehu.
Tack gänget förresten, för den fina midsommaraftonen! Vuxet men underhållande. Vi åkte klockan ett på fredagen till Bunn och den extremt flashiga stugan med den enkla men stilrena inredningen. Där blev det god mat, godis och sällskapsspel. Allt slutade idag, vid vilken tid vet jag inte ens. Jag var trött. Innan gårdagen jobbade jag två dagar, vilket var duktigt. Från och med måndag ska jag vara jätteduktig, för då blir det 8 dagars jobb på 10 dagar. Tja, jag är ju så illa tvungen att vara duktig då, för schemat går igång då. Därför väldigt trevligt att hitta på lite skit såhär på sommarlovet!
Jag är fortfarande trött. Allt jag skriver känns rätt osammanhängande och icke-kronologiskt. Så jag slutar nu. Förresten! Hejdå.

Inga kommentarer: