Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

tisdag 3 juni 2008

Ingenting

Hey Sun! Idag har jag ingenting jag ska göra. Inte gör jag något heller. Jag sitter mest här och konstaterar att det är varmt mest hela tiden och på de flesta ställen. Jag har i alla fall handlat och sett till att min frukost imorgon blir någorlunda normal. En studentmiddag är även planerad inom den närmaste tiden. Jo, Jacob kommer förbi senare. Skönt.
Igår kväll hade jag det trevligt med David, Samuel och Josef. Vi drog till volleybollplanerna, träffade några poolers som vi lirade med, och jag insåg än en gång att Böda skäms över mig när jag står på en volleybollplan... Jag glömmer helst matcherna med poäng. Och min avsaknad av kondition!
Nu ska jag äta en glass TILL!!
pux

ps. Det här var kul: http://crossnet.se/
(artikeln om GF)

----------------
Now playing: A.C.T. - Intro
via FoxyTunes
----------------
Now playing: A.C.T. - Wailings From a Building
via FoxyTunes
----------------
Now playing: A.C.T. - Mr. Landlord
via FoxyTunes

Inga kommentarer: