Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

söndag 31 augusti 2008

Åhej!

Jo, det har varit lite segt att blogga på senaste tiden. Varför vet jag inte. Igår hade jag till exempel kunnat. Faktiskt borde jag gjort det, så jag hade gjort en mer grej. För den dystra sanningen är att jag handlade, och inget mer. Satt i den här stolen, framför den här skärmen, eller i soffan framför en annan skärm. Åt färdigmat (Findus XL Chicken Nuggets - tyvärr ingen hit) och en påse lantchips. Såg på en halvläskig kriminalserie och somnade i tid. Problemet var bara att det var fel tid, hela paketet med att gå och lägga sig, vakna, göra sig i ordning och gå till bussen visade sig vara en timme fel. Som tur var kunde Anna hämta mig i morse när jag insåg detta. Spelade ju på gudstjänsten idag, vilket betyder att man måste vara där tidigt, och alltså gå upp och ta bussen sjuk-tidigt. Tyvärr tog jag inte i tillräckligt utan räknade alltså fel på en timma. Men allt gick bra och idag händer det grejer. Gårdagens höjdpunkt - för er som spelar/spelat Guild Wars och kan det - var att jag äntligen maxade ss och lb-titlarna. Yay! Var tvungen att ta screenshots. För er som inte spelar - det tar skitlång tid och igår var jag äntligen färdig och slipper göra den grejen mer. Skönt!
Volleyboll klockan tre. Orkar jag knalla till Ica och köpa en färdigrätt till, eller ska jag lira lite spel och käka maten jag tog med hemifrån? Den som läser min blogg får se!

Inga kommentarer: