Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

fredag 22 augusti 2008

So I Got To vara ledig i två dar

Å de e ju gött. Jobbade med kul folk idag, till och med gamle hederlige Sebastian var där och knegade. Fast jobbigast var när jag väntat jättelänge med att kolla på klockan efter första rasten (trodde jag), och tänker "Nu är hon säkert en bit över åtta" och kollar, bara för att inse att hon är halv åtta. Döden! Jag tog en tröst-toapaus och messade lite. Köpte för övrigt en go Findus-färdigrätt efter att Tobbe inspirerat mig igår. Praktiskt, smidigt, gott, enkelt...funderar på att leva på såna någon månad i vinter.
Morgondagen blir en go dag, tror och hoppas jag. Ska hämta min externa hårddisk som äntligen är lagad. Dyrt blev det, men sånt får man ta när man är dum och klantig. Har ju jobbat igen lite av det där nu, så jag är väl kvitt. Med mig själv...eh, ja. På tal om klantig så ska jag också hämta min bibel hos Lina, bibeln som jag glömde på Elida. Precis. Så kanske man kan komma in i det gamla vanliga andaktsstuket på kvällarna. Ska ju installera Logic också, det hanns inte med i morse. Sov liiite för länge.
Till sist: HEJJA JÖRGEN PERSSON!
adjö

Inga kommentarer: