Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

måndag 18 augusti 2008

Hmmm

Hmmm... Det här är en sådan där dag. En dag då de få saker man har att göra verkligen inte är något problem att utföra, men kommer bli hur svåra som helst att utföra. För att man liksom tar det lugnt och tänker att man har all tid i världen fast man bara vet att när det är kväll kommer man att inse att man inte hann med allt. Så jag får väl börja titta på bussar till det där stället som kunde laga min hårddisk. Fast jag har faktiskt gjort alla morgonbestyr (inklusive tandtråd!) och plockat ur och i diskmaskinen...
Middag på IKEA, tror jag! Ses vi där, någon?

----------------
Now playing: Jon Foreman - Behind Your Eyes
via FoxyTunes
----------------
Now playing: Jon Foreman - Somebody's Baby
via FoxyTunes

Inga kommentarer: