Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

söndag 24 augusti 2008

Äntligen sol!

Tjena. Lite seg är man alltså... Jobbat 6-14 då. Blev en kul jobb-dag, precis som jag antog. Ett riktigt järngäng var där (kanske gjorde vi inte värsta insatsen, men vi är rutinerade!), med bland andra Em, Linda, Isak, Adam och Byström...
Kanske hade jag varit piggare om jag lagt mig tidigare, men det är inget jag ångrar. Kvällen räddades nämligen av Anna W som ringde och sa att hon kände sig på "john-humör", hur nu det är... :) Det blev i alla fall lite soft filmkväll med Airheads och sedan lite Fråga Anders och Måns. Sjukt kul! Nu har jag ingen aning om vad jag ska hitta på, men det känns ljusare än igår. Kanske för att SOLEN SKINER!! Kom nämligen på mig själv på jobbet med att längta efter sommaren - något som verkligen tyder på att jag inte fått tillräckligt de här månaderna! Och efter gråa veckan känns det riktigt gött med lite mer sommar.
Logic-installation igång. Andra cd-skivan av nio istoppad. Det står "Återstående tid för installationen: 4 timmar och 9 minuter". Skämtar du eller.

Inga kommentarer: