Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

torsdag 4 juni 2009

Det slog mig

Det slog mig nu, när jag satt vid datorn och vände mig och tittade ut genom fönstret, att om två dagar kommer jag aldrig ha den här utsikten mer. Det känns väldigt konstigt. Och väldigt sorgligt. Jag vet inte riktigt vart jag är på väg, men jag vet vad jag är på väg från. Och jag vet vem som är med på färden, det gör det hela lite lättare. Tack lägenheten, du har varit riktigt bra och trygg. Imorgon kommer ett litet hyllningsinlägg till dig, och andra saker som har med de senaste två åren att göra!
Jag behöver verkligen lite ny musik, kom jag på nyss. Så jag gick in på iTunes Store och köpte Jars Of Clay's näst senaste album, EP:n "Closer". Tyvärr var det sista låten som klingade ut nu... Man får inte jättemycket för 45 spänn. Men det var det värt. Jag får lyssna på den igen helt enkelt! Vi kör Safe To Land igen, den var bra.
Måste tipsa om ett band som jag faktiskt aldrig hört men som figurerat mycket på festivaler och tillställningar där mina band också varit i farten. De heter Wrestling With Angels. Kollade igenom artist-lisan till årets Frizon igår kväll, och där stod det i beskrivningen om bandet att de är "aktuella med videon till Lost Wings". Och oj, om de är aktuella med den! Den är helt fantastisk!! Ni MÅSTE se den!! KLICKA HÄR för en stunds ung, svensk kvalitetsmusik/film. Inspelat på Omberg vid Vättern! Lyssna i hörlurar, om ni har ett par bra...

----------------
Now playing: Jars of Clay - Prisoner of Hope
via FoxyTunes
----------------
Now playing: Jars of Clay - Safe to Land
via FoxyTunes
----------------
Now playing: Jars of Clay - Closer
via FoxyTunes

Inga kommentarer: