Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

måndag 8 juni 2009

I luften

Det kommer ta några dagar att landa hemma i Barnarp...så jag borde alltså befinna mig i luften nu. Mitt rum ska ju nymöbleras och allmänt förnyas, och dessutom kommer jag att vara borta på kvällarna och jobba med Liquid inför lördag - den tiden på dygnet då pappa är hemma och kan hjälpa till att flytta möbler och så... Jaja, vi får se hur vi löser det. Jag har i alla fall sorterat ur min garderob och tagit svåra beslut, sådana som lett till "inte-behålla-högen".
Efter en flytt-lördag och en jobb-söndag blev man rätt trött... Lärdomen från i lördags var "Att flytta är inget skämt". Visserligen avslutades söndagen på ett avslappnande sätt, då hela min familj samlades för att gratta mig lite, för min examen. Fick lite cash, mycket välbehövt, och ett par nya svarta converse! Yeah! Så nu kan jag se lite mer musikig ut igen.
Dags för middag nu, och sedan in till Norra Strandvägen för det första arbetspasset med bandet. Konserten på lördag är ju vår första som är helt utan covers! Spännande. Hoppas vi kan få allt att fungera och låta bra.
Ciao ciao

ps. Tack Jeanine! Vi ses säkert snart!

----------------
Now playing: Toto - After You've Gone
via FoxyTunes

Inga kommentarer: