Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

torsdag 4 juni 2009

Tack och adjö

Tack alla som kom på min och Emils avskedsfest ikväll! Det var trevligt. Och ni som hörde av er och inte kunde komma - vi kramas på distans. Och ses i cyberspace.
Det kändes bra att avsluta lite officiellt sådär. Nu är det bara full fart mot lördagens flytt. Morgondagen blir förhoppningsvis vigd åt att dra till Osbecks för att hämta referensmusiken och sedan vidare till UBK för att spåna idéer till projektet på flygeln. Om jag glömt säga så ska jag eventuellt leverera musik till Magdalena Osbecks marknadsförings-DVD hon ska göra till sitt företag. En 30-sekunders jingel till huvudmenyn handlar det om. Om Magdalena får projektet godkänt av finansiärerna blir det även några slantar till en annan, känns både kul och lite nervöst.
Näe, ännu en kväll som slutar långt efter midnatt. Vilket innebär att jag inte heller imorgon kommer kunna känna mig duktig och gå upp innan halv tio...

----------------
Now playing: Sting - I'm so happy I can't stop crying
via FoxyTunes
----------------
Now playing: John Svensson - Until You've Lost It
via FoxyTunes
----------------
Now playing: Esbjörn Svensson Trio - Why She Couldn't Come
via FoxyTunes

Inga kommentarer: