Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

tisdag 16 juni 2009

Himla bussar

Barnarp är icke önskvärt på grund av främst två saker:
1. Snart har alla affärer lagt ner, och det kommer inga nya (men snart borde de fatta att det skulle löna sig, eftersom det nyligen byggts ett nytt bostadsområde och två till är under konstruktion)
2. DET GÅR JU INGA HIMLA BUSSAR PÅ KVÄLLARNA!
Sista bussen en vardagkväll går 22.34. HALLÅ? Liksom. Redit dåligt. Så här sitter jag nu, utanför Simon och Niclas lägenhet och väntar på att Niclas (och Anton the pooler) ska komma hem från Maxi, och så kan jag bara stanna två och en halv timme för sen måste john ta sista bussen hem. SURT.
Jaja, jag har i alla fall städat ur OCH sorterat både byrån och skrivbordet från Växjö, som var fullpackade med grejer. Nu ligger allt staplat på den gamla byrån i mitt rum i väntan på att jag och mamma ska göra nästa blocket-klipp. Fick extra-jobb på Arla imorgon också, det behövdes. Hade blivit en lite väl slapp vecka annars...
Nu kommer Niclas och Anton. Dags att leka!
puss

Inga kommentarer: