Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

måndag 15 juni 2009

Recap

Jo, det är lite mycket nu. Hela förra veckans tankeverksamhet gick åt till Liquid Ham, vilket betalade sig i lördags - vi vann Rockbron!! Asroligt! Här är en kort artikel om kalaset.
Igår sov jag aslänge och jobbade, så idag är första dagen som jag är riktigt medveten om min omgivning på väldigt länge. Sov inte alltför länge, så jag har redan hunnit köra morgon-programmet, fixa diskmaskin och lite tvätt, och ringa om extrajobb. Tyvärr borde min nyss nämnda medvetenhet infunnit sig några dagar tidigare, så att jag hade tänkt på att ringa till Arla i tid, för nu var det redan fullt med extrajobbare... Skulle ringa imorgon igen.
Har som ni kanske klurat ut också hunnit sätta upp datorn. Tjenare vad mycket sladdar det är nu! Två stycken mega-förgreningsdosor och en liten har jag till strömmen. Galet. Nä, nu måste jag sätta upp högtalarna så att jag får lite musik omkring mig!
Have a good one

Inga kommentarer: