Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

söndag 28 juni 2009

Sjük

De e inte kul, men det är omväxling. Och omväxling behöver jag, tror jag. Jag har nämligen upptäckt att jag inte behöver särskilt mycket eller särskilt viktiga saker att göra - jag kan ändå ha fullt upp, särskilt i huvet. Tänker på saker hela tiden, går igenom så jag inte missat något viktigt som behövt göras, planerar så att jag är ute i god tid med saker (även om jag inte alltid genomför det jag planerat och failar i alla fall...) och lägger upp morgondagen + några dagar till i hjärnan. När det dessutom är full fart med Liquid, då belastas hjärnans processor extra mycket. Skönt då att vi inte har mer tid tillsammans innan GF, för då kan man inte göra mer. Jo, man kan öva lite, de tre som kan träffas. Vilket jag ska göra ikväll, med hjälp av några alvedon.
Jag skulle ju inte skriva så mycket... Jag skulle ju bara skriva att jag hade feber, huvudvärk, förkylning, och en hel del att berätta om gårdagen och Mammas Hemliga Utflykt tillsammans med hela min familj.
Spellistan "Lugna & Fina" passar helt rätt idag. Hoppas den piggar upp såpass att jag kan jobba det extrapass på Arla som jag tror jag kommer att få imorgon. Annars kan ju Gud passa på att låta någon annan få det, som behöver det bättre, så kan jag vila en dag till med gott samvete.
Ut och lek nu med er!

----------------
Now playing: Blank - Sing
via FoxyTunes

----------------
Now playing: Steven Curtis Chapman - When Love Takes You In
via FoxyTunes

Inga kommentarer: