Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

onsdag 16 januari 2008

Fräscht!

Tjena
En fräsch känsla råder i lägenheten. Allt är städat och
 diskat, och jag kan förnöjsamt pricka av två punkter på att-göra-listan: posta brev till STIM och en Fungus-skiva till en kund, och gå långpromenad. Mitt promenad-facit är numera
 imponerande!
Så nu förtjänar jag lite underhållning, och sedan kanske jag drar till studio GM och lirar trummor. Om jag orkar gå dit. :P
Sandra kommer någon gång efter fem för att inspektera TV:n. Blir skoj. För att vara ITM-polare har vi inte setts på alldeles för länge. Fast hon går ju en seriös utbildning, så hon har ju mycket i skolan och
 sånt. :) Själv är man ledig idag och har föreläsning 9-12 imorgon. Sedan är terminen slut, och nya schemat lär ju inte vara tyngre än höstens!
Soft. Ha det bra, folk.
Mr. John
(min bror har en förmåga att hitta roliga grejer på internet...)

Inga kommentarer: