Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

torsdag 24 januari 2008

Puuuh!

Hallå...
Nu är man mör alltså! Nyss slutade redovisningen som i tre pass hållt på sedan igår morgon. 20 mixar och 20 mastringar har vi lyssnat på (20 låtar, mixade och mastrade) och sedan diskussion kring varje... Är inte jättenöjd med min insats heller. Särskilt inte delen då jag och marcus tog fel låt, och var tvungna att göra om IGÅR KVÄLL. Suuuuurt. Ingen motivation, ingen tid, inte det minsta fräscha öron efter en 6-timmars redovisning med enbart lyssning som bedömningssätt. Skönt att allt är över. Skönt att börja ny kurs imorgon! Låtkomposition, hoppas den är sådär fri men lärorik som jag drömmer om att den ska vara. Helt klart coola gästföreläsare blir det i alla fall under våren (Janne Schaffer, Frank Ådahl, m.fl.)!
Magen kurrar, men jag tar det lugnt. Emil fixar käk och han har nog viktiga saker för sig nu, låter det som. Jag lirar lite 55 så länge.
Tjo
(Nu föreslog han mat! Vilken tajming.)

Inga kommentarer: