Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

måndag 7 januari 2008

Gott nytt år

Peace
och gott nytt år! Hoppas vi. Tillbaka i Växjö efter att ha slitit ut mig på Arla. Är faktiskt sjukligt trött på det nu, men det beror väl på att jag jobbade för mycket och gick upp vid onaturliga tider föregående två mornar. Pengarna behövs, däremot. Centrala Sadist-Nämnden är mig i hälarna...hehu. Nej, men lite lån ("och skit") har man ju, till föräldrarna också. Men TV:n fungerar fint! Invigde den med U2's konsert i Chicago från Vertigo-turnén, den bästa konserten jag sett. Kom alltså hit igår vid sex, satte upp mina fina gitarrhängare och min whiteboardtavla, och sedan fikade jag och Emil med mina underbara föräldrar. När de åkt degade vi lite och snackade, sedan satte vi upp TV:n och sedan kom Anna och Jakob. Det var najs! Skönt att ha vänner att återvända till här också. Tack Gud. 
Nu kommer fina dagar, ingen föreläsning förrän torsdag, och bara en uppgift på g inom närmsta framtiden. Idag ska jag nog till studio GM i skolan och spela trummor och kanske spela in en låt jag jobbat på under lovet. Vi får se vad som händer, helt enkelt. Men först långpromenad, handla mat och sladd, och se på en DVD till!
Ha en fin dag, vänner! Och om det är någon som vet hur man kollar antalet besökare på sin blogg här på blogspot ("blogger") så hör av er!
Hejdå / Johnny

1 kommentar:

Karin Ireståhl sa...

du får fixa en räknare, du kan klicka på mig på min hemsida så tror jag att du kan lista ut hur du ska göra!!!