Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

tisdag 22 januari 2008

Tuff

Hej igen
Titeln syftar alltså till att saker bara tuffar på... Dagarna innehåller inte så mycket, bara det man planerar i förväg och däremellan blir det något slags segt tomrum som får extra drivkraft av alla MOLN. Nu har jag i alla fall gått långpromenad, och solen som lockade mig ut till detta svek mig efter halva vägen. Men det gjorde inte iPod:en, tack och lov. Verra Cruz ljöd skönt i lurarna. Nu vankas duktighet (recensions-skrivning), middag (hungrig redan nu - vad blir det e-mail?), träff med klasskompis för att skriva rapport (skönt att komma till skolan och träffa andra) och sedan förmodligen lite trummor i studio GM. Men först, innan jag glömmer bort det, ringa tandläkare och ändra tid, och ladda iPod.
Hejdå/Mr John

Inga kommentarer: