Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

onsdag 9 januari 2008

Låtskrivardagar

Godmorgon!
Så då fick man reda på att första föreläsningen är framflyttad en vecka...nästan en veckas extra jullov! För på tisdag har vi tenta, och jag ska sitta sex timmar i studio A inne i stan. Blir en lång första skoldag! Men förlängt jullov då alltså, både bra och dåligt. Skönt, men oj vad mycket fritid man fick! Så igår tog jag och Emil tag i det vi snackat om så länge - spela in våra gamla rocklåtar igen, men först efter att ha gått igenom dem noggrannt och sett till att arrangemangen håller. Igår höll vi nog på i åtta-nio timmar. Lämnade inte lägenheten på hela dagen, lite skumt! Studio GM har varit mycket upptagen, men idag är den ledig fram till tre, så jag tänker nog dra dit. Lira lite trummor och skit. Sen blir det väl GW och mer
 låtskrivande. Och för att koppla av lite emellan varven, kollar vi på live-DVD's när vi äter. :P
Förresten, poliserna har börjat öva olyckor! Äntligen! Lite hot action... Jag tar en bild och lägger upp, vetja!
Ha dé
Mr. J 

Inga kommentarer: