Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

måndag 21 januari 2008

Nu schoen!!

Tja
Märkligt det här. Har gått och funderat på vad jag ska skriva i bloggen och så har jag inte gjort det på de två dagarna! Bara kommit på vad jag ska skriva! Så här kommer det äntligen:
Lite Utmärkelser så här i efterhand:
ÅRTUSENDETS SÄMSTA VINTERVÄDER går till pågående vinter.
VÄRLDENS SÄMSTA BUSSORGANISATION går till Kronobergs Länstrafik i allmänhet och Myntfipplande Kepschauffören i synnerhet.
DECENNIETS DÅLIGASTE EKONOMISKA TAJMING går till mig.
Så, då var det gjort. Kan nämnas att helgen innehållit lite av varje. I fredags blev jag och Emil blixtinkallade till kyrkan där det var fika-kris. Trodde vi. Eller så gjorde vår blotta närvaro att saker och ting inte blev stressiga alls. trevligt var det i alla fall. Massa folk. Det är bra. Tog sig hem tidigt för på lördagens morgon skulle jag befinna mig i studio A i stan för att spela in några jeppar som gått distanskurs i arrangering på VXU. Det var ju roligt att vara i studion, men bättre saker har man ju spelat in alltså... Också lite märkligt när man ligger väldigt högt i skicklighet i något, jämfört med någon som är typ 30 år äldre, och som frågar och är nyfiken och så... Det sura är att vi måste mixa allt själva också, så vi får hoppas att de inte har bra mix-öron heller, för mycket tid kommer man nog inte lägga ner på det...
Lördagen fortsatte sedan trevligt med mys hos Anna. Fin lägenhet, fint "käk", fina människor! Och en väldans rolig lite bok med citat. Söndag innehöll gudstjänst (med alla Johns favorit-lovsånger! yeah!) och en del datorspelande och shopping. Lite väl mycket av de två senare där. Nu är pengarna slut igen. :(
KOM IGEN, CSN! Idag har jag och Emil nästan gjort färdigt en till slask av rocklåtarna, och jag har skrivit halva bokrecensionen som ska vara inne den 31:a. DUKTIGT. Och nu har jag gått långpromenad. Har även bokat möte med Mackan imorgon för rapportskrivning. Annars har jag inget inplanerat, förutom en långpromenad till.
Dagens duktiga del avslutas nu med uppdatering av bilddagbok för att sedan övergå i lite onyttigt DATORSPELANDE!
Tjofräs/Disko

Inga kommentarer: