Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

tisdag 29 januari 2008

Resumé

Så till alla er som funderat sönder er om min helg. :P
Fredag
Komma hem med dyr buss - softa hemma, fika med och krama föräldrar - dra in till stan och käka pizza med barndomsvänner Markus, Mattias och Marcus
Lördag
Göra morgonen fort - åka till Andreas för att repa med Liquid Ham, och käka på Max såklart! - åka hem, äta, sova
Söndag
Gå upp kvart över sju - jobba - åka hem, packa, duscha, käka, fortfort - åka buss tillbaka till Växjö - missa buss till kyrkan, gå till kyrkan med packning - repa med lovsångsteam - äta mycket god macka, p.g.a. mycket "hunger är bästa kryddan"-krydda - hem och sova.

Där ju havv it! Ni som undrade vad jag egentligen gjorde igår, förutom att vara sådär blogg-djup, så hade jag lektion och spelade trummor. Typ.
I morse gick vi som sagt igenom studio B och vår effektenhet M6000. Ojojoj vad mycket information man har i huvudet nu!! Himla smidigt digitalbord, det där Control 24. Verkligen Pro Tools i mixerbord-form. Det vill man lära sig. Har faktiskt tagit steg i den riktningen redan, mailade Patrik och frågade om han kunde boka in mig så att jag får mixa distanskursen i arrangering i stan. Det måste ju göras...
Och t.c.electronics M6000 blev man sugen på alltså!! Man får en del för 160000:-... Ascoolt, det lilla vi fick se, och man bara anar hur kul resterande 90% i burken är!
Gick till Clas Ohlson efteråt och köpte RÄTT dator-TV-kabel, varpå jag PROMENERADE hem. Yes. Astråkigt väder. Men att spela på TV:n var kul! Tyvärr fattas ännu en sladd om man ska ha ljud från TV:n, men det ska jag fixa snart också. Blev Tyrian Elite Skill Hunter idag också, ifall Marcus läser detta. Äntligen...
Ha det bra folk! Nu ska jag bränna kalorier framför trummorna!
pussssssJohn

Inga kommentarer: