Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

torsdag 8 maj 2008

Aloha

Hej och hallå från ett somrigt Växjö! Jag mår fint, och det är Guds förtjänst, bara Hans! Har hittills vaknat, duschat, frukostat och handlat! Det vankas en härlig paj till middag för min del, och det är noga uträknat: jag kommer inte orka hel pajen till middag, varför jag kan spara den i kylen och sedan snabbt värma resten när jag kommer hem från studion och endast har 45 minuter på mig innan Hållplats Ulriksberg börjar! Nu har jag skrivit mer på rapporten till Pro Toolsuppgiften, så den hålls uppdaterad. Kände att jag ville ta på mig något när jag nu stack till Öland under den första, kritiska fasen av grupparbetet... Läste även igenom anvisningarna till Logicuppgiften, det blir nästan till att börja med den snart! Lite surt att vi fått så många begränsningar där, men till skillnad från alla andra i klassen tror jag att det kan vara bra, kanske är det så det ofta fungerar ute i branschen...
Nu får ni ta och ha det så bra och göra något nyttigt! Ut och lek!
pux

Inga kommentarer: