Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

torsdag 1 maj 2008

Inlägg från Öland: Torsdag 2

MEN MAN ÄR JU SLÖ! Glömde MIDI-interface:et. Kan alltså inte använda pianot till att notera mina stycken smidigt, som jag hade tänkt. Också väldigt jobbigt att planka låten till vår Pro Tools-uppgift, kändes omöjligt att jobba med en hörlur på ena örat och lyssna på pianot där, och försöka höra låten med andra örat, när den dessutom spelas genom datorns högtalare... Till råga på allt är det en gitarr-låt som jag försöker planka med piano. Sen är det skitsvår också. Man blir sådär omotiverad och sur.
Har varit ute och gått med mamma och pappa nu i alla fall. Skönt att gå i skogen, något man inte gör alltför ofta. Hjälpte till lite i trädgården också, nu fattas bara en tändsticka så är lövproblemet över för denna våren! Tänkte ändå klicka in lite noter så jag får nåt gjort. Får öva lite på pianot sen också så var det inte totalt i onödan vi tog med det... Tacos ikväll - tjohoo!

Inga kommentarer: