Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

onsdag 28 maj 2008

Sol, värme och lediga dagar

Åh jo, jag skulle kalla det sommar! Hade sista tentan i förrgår, praktisk tenta för "studiokörkort" för vår dyra studio. Gick väl okej, tror inte att jag kuggade. Fick reda på att det trots allt blev inspelning av keyboards på tisdagen, så efter en trevlig lunch med Anna, Emil och Frida tog jag tisdagens 841 till Jkpg. Det var kul att träffa folk igen och gött att återse ITM - det var där vi spelade in. Trots några märkliga MIDI-buggar i Erics Cubase fick vi ändå till allt rätt bra. Lite redigering blir det nog, men jag tycker jag satte det ok!
Sedan vidare och träffa Wallhult och Palstam hemma i kill-lägenheten på Erik Dahlbersgatan 10b, där Mackan var den enda som var vaken. Nu har jag sovit och frukostat och promenerat med mamma. Kvällen vigs åt Zache och LH-snack, och kanske lite mer ITM-häng. Kalas!

Inga kommentarer: