Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

måndag 12 maj 2008

Nu orkar jag nog...

Hej. Jag har inte haft lust att blogga på ett tag. Eller sedan i fredags. Då försvann nämligen min iPod, något som för mig är väldigt tungt. Vi åkte till Oskarshamn med klassen, jag lyssnade på bussen dit, lade den i väskan och upptäcker när jag kommer hem till lägenheten igen att den är borta. Jag ringde direkt bussbolaget och en av skolorna vi besökte i Oskarshamn, samt gjorde en anmälan hos polisen där. Nu ligger allt i Guds händer, vilket känns bra nu. Det är fortfarande jobbigt att inte ha den, så be om ni hinner.
Sting hjälper mig nu att komma igång med rapporteringen av mitt liv. Han är bra, i utvalda delar av skivorna. En annan sak som gör att jag vill skriva är att en av dödsuppgifterna är klar: Reason-uppgiften. Den ska jag skicka in ikväll, tillsammans med en rapport över arbetet som jag ska skriva efter kvällsmaten.
Helgen bestod i sovande-lagande-ätande-diskande-handlande aktiviteter, blandat med Emils lite smått försenade födelsedagskalas hos Anna - en hit! Hon har ju pool...och grill. Och vi hade vädret. Söndagen var kyrkan, sedan softande och till sist sånginspelning med Carro från klassen. Hon skötte sig fint, blev inte exakt det sound jag tänkt mig, däremot kom vi på himla fräcka stämmor och sånggrejer! Idag har jag tagit det rätt lugnt, förutom mellan 16 och 18. Då var jag JÄTTESTRESSAD. Då var nämligen mitt sista studiopass med låten, men jag hann nog allt jag tänkte.
Hörs igen

----------------
Now playing: Sting - I was brought to my senses
via FoxyTunes

Inga kommentarer: