Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

måndag 26 maj 2008

It's drawing close...

Ja, gott folk...då var det bara två pass kvar i skolan! Måndag och onsdag nästa vecka. Vad ska han göra hela denna vecka då, undrar ni då. Jo, imorgon ska jag hem till Jkpg för att lägga keys på Löwemos nya EP. Blir spännande! Skönt att se lite av gamla vänskapskretsar igen, nu har det varit Växjö ett tag... Sedan tror jag att jag ska försöka jobba lite extra i veckan, faktiskt. Får se det som uppvärmning inför sommaren.
För nu är den snart här! I övermorgon som sagt en vecka kvar i skolan! Helt sjukt! Snart går jag i tvåan på MUP... Måste fixa musiker till examensarbetet också, har tänkt vara ute i sjukt god tid med det asså. Men först en helg i stugan nästa vecka, kan bli hur bra som helst!
Ja, är det något ni undrar så är det bara att fråga. Hejdå.

----------------
Now playing: Muse - Falling Away With You
via FoxyTunes
----------------
Now playing: A.C.T. - Mr. Unfaithful
via FoxyTunes

Inga kommentarer: