Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

onsdag 21 maj 2008

Slutet på något. början på annat

Idag hade vi redovisning av Logicuppgiften. Det var både kul och jobbigt. Jobbigt när jag skulle visa upp min låt, kul resten. MEN NU ÄR DET SJÖEN SLUT!! Grejen är att de andra sakerna som man måste göra nu har plats att bli så stora som de egentligen var innan, när man hade Logic och PT-uppgiften att trycka undan allt för...
Igår var jag i alla fall duktig nog att fixa min nya iPod via Länsförsäkringar. 900kr kommer den kosta kan man säga, eftersom det är vad självrisken ligger på. Jag har även ringt Kingside-studion i Sthlm, där jag hoppas få praktikplats OCH DE VILLE HA ETT MÖTE MED MIG! I mina öron låter det som att jag har en god chans att vara där! Saken som förmörkar är att jag inte ringt till kusin Marcus än och frågat om jag får bo där och praoa hos honom halva tiden, och just idag när jag tänkte ringa får jag mail från min bror som berättar att barnet som Marcus och Carin fick igår (som jag glömt var på väg) har andningsproblem. Så surt. Nu vill jag ju verkligen inte ringa, och lägga ett till problem till deras tillvaro. Och jag som kände att jag redan var sent ute att ringa... Hm.
Nu står handlande på schemat jallafall. Och skriva opponering av Alexis bidrag till Reason-uppgiften. Fick opponeringen på min låt av Anton T just nu, det var överlag bra! Han skrev verkligen en bra opponering, men jag känner fortfarande på samma sätt när jag får dålig kritik på saker i mina låtar: jag har ingen aning om att det eller det är dåligt när jag gör det, men jag kan förstå det när jag hör någon säga det efteråt... Jag blir lite orolig över min låt-intuition.
Nähäpp, nu ska jag försöka slå Löwemo en pling till och ordna upp demoinspelningen i helgen. Pux!


----------------
Now playing: Slick Shoes - I Knew
via FoxyTunes
----------------
Now playing: Daft Punk - Aerodynamic
via FoxyTunes
----------------
Now playing: Newsboys - Secret Kingdom
via FoxyTunes
----------------
Now playing: Switchfoot - We Are One Tonight
via FoxyTunes

Inga kommentarer: