Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

lördag 3 maj 2008

Inlägg från Öland: Lördag

Hallelåja. Då var allt packat. Förutom den här mackapären som jag skriver på. Mamma gör fika och pappa skyfflar jord eller nåt. Här måste man ju anstränga sig för att nåt ska växa, förstår ni.
Mikrovågsugnen piper lika irriterande som vanligt. Göran-grannen-stockholmarn pysslar om trädgården och sin mamma Gunborg. Vädret är tyvärr lika tungt som när vi kom. Ingen bra start för Anna när hon kommer. När kommer hon förresten? Inget svar på mobilen, snart ringer jag nog. Hemfärden kommer gå via Växjö så att jag kan lämna av lite saker jag inte orkar ta på bussen imorgon (t.ex. pianot), så därför blir det några extra minuter.
Det var fikat det. Tjena vilka bullar mamma lyckats med denna gången! Smaskens. Ska man dra ett avsnitt Smallville till, eller notera lite på nästa pianostycke...? Fråga mig om ni vill veta hur det blev. adieu

Inga kommentarer: