Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

måndag 19 maj 2008

Energy Management

Ja... Det handlar förstås om principen som gällt den senaste veckan: blogga har jag bara energi att göra om jag får energi från något annat, eller om något som tagit energi upphört. Nu är det det senare som gäller. Idag mixade vi PT-uppgiften. Kan inte riktigt fatta att det är slut. Kanske för att jag har bråttom med en uppgift till...
I fredags hade jag en mycket trevlig kväll hemma hos Anna. Kul med så mycket folk! Kvällen avslutades på McD och morgonen påbörjades med att möta kusin Viktor inne på stationen. Samt att försöka samordna PT-grupparbetet. Alexis var hygglig att klippa lite filer på lördagen, något jag suttit med X antal timmar på fredagen (Beat Detective är BRA, hoppas inte på FÖR mycket bara!).
Jag och Viktor knallade tillbaka till campus och hade trevliga samtalsämnen. En studentmiddag dukades upp och min bilddagbok gicks igenom för att sätta bilder till min berättelse. Vi satt även och skrattade häcken av oss till Umbilical Brothers! Ett mycket hett tips, dessa gentlemän är riktigt roliga och väldigt begåvade! Här är några favoriter:

Skärmen: http://www.youtube.com/watch?v=peLmnkqm6-Y
Badrummet: http://www.youtube.com/watch?v=QifM6Uz8taY
Mikrofonen: http://www.youtube.com/watch?v=Sq811KiaJ7Q&feature=related (ASROLIG)
Resan: http://www.youtube.com/watch?v=LjVENbGp0f0&feature=related

Vi gjorde inget på kvällen, för när vi insåg att vi borde hitta på nåt insåg vi också hur tidigt vi skulle vara tvungna att gå upp på söndag morgon. Jag och Emil spelade nämligen på gudstjänsten, vilket gav att vi skulle vara där och redo att repa klockan halv nio, vilket gav att vi skulle ta bussen som var där klockan åtta, vilket gav att jag gick upp...kvart i sju. USCH
Mötet gick rätt bra däremot. Vår introboogie var tyvärr roligare och gick bättre när vi bara övade den! XI Men annars var det skoj! Kom även på en ny låtidé direkt efter mötet, som nu verkar bli min Logic-låt. Rätt kul, lite instrumental rock typ. Nästan lite slickbook-känsla.
Vilket påminner mig om att jag inte kan ta en lugn hemmakväll idag heller... Sjöen, jag gör nog inget stort av Logic-låten. Måste ju ringa praktikplatsen igen, ringa kusin Dernulf, ringa försäkringsbolaget, ringa HP om min himla skrivare, gå och lämna in min externa hårddisk som gick sönder igår (och orsakade STORA problem med PT-projektet!)...
Nä, nu ska jag ta det lugnt ett tag till och göra en mycket tillfredsställande sak: stryka "PT-uppgift" från min whiteboardtavla!!
adios
----------------
Now playing: Sting - Russians
via FoxyTunes
----------------
Now playing: subseven - Up To You
via FoxyTunes
----------------
Now playing: Verra Cruz - Rise
via FoxyTunes
----------------
Now playing: Jars Of Clay - Oh My God
via FoxyTunes

Inga kommentarer: