Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

måndag 14 april 2008

Back on Track

Hej igen. Jodå, det är mycket nu. Som tur är finns Gud där och reder upp och fyller på. Det är så grymt skönt att Han är med hela tiden, saker hade definitivt trasslat till sig om Han inte varit det. Saker man kommer på i efterhand och verkligen kan pusta ut när man inser att det inte blev det problem det kunde blivit!
Gudstjänsten i lördags kväll var härlig. Det var jag och pappa Gud. 18-årsfesten hemma hos Ida efteråt var inte illa den heller! Jag fick visa lite moves till 90-talshitsen (det var 90-talstema, hur seriöst som helst), bl.a. Karins goa "Osäker 20-åring på uteställe"-moven, och äta fantastisk mat (gratis!!) som fick mig att ännu en gång dela ut en sådan där halvsmörig, fjäskig komplimang till mamman i huset...
Söndagen innehöll god sömn, lite nödvändigt fix och trix (nej, jag kommer inte ihåg vad jag gjorde de första 5 timmarna efter jag gått upp!) och sedan till kyrkan för att förbereda lite gött spex till fredag. Jag säger inte vad för att behålla överraskningsmomentet, i fall det är någon UBK-are som läser här och som inte vet än! Men jag kan säga att det gjordes färdigt idag, och att jag blev nöjd med både resultatet och det faktum att det är gjort.
Imorgon blir det rep med lovsångsteamet inför fredag, det lär bli gött. Annars är det mest mastringsboken och rapporten på densamma som finns i huvudet. Och Ung Kraft och jobbet i helgen och hur jag ska ta mig hit och dit och runt en liten bit och önskan att bara börja göra en låt om dagen!!
Förresten, en kul typ hade föreläsning i skolan för oss idag. Håll koll på min bilddagbok så kanske ni får se en bild eller två... Ledtråd: det är en KÄNDIS
adieu

2 kommentarer:

Karin Ireståhl sa...

tjoho johnny, jag hoppas det är mitt danssteg? det är helt klart fungerande. jag har gjort det på ett uteställe och singelkillarna flockades. :)

Anonym sa...

Och bilddagboken heter?