Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

lördag 12 april 2008

tungt

det är så mycket som inte blir sagt. så mycket som jag håller tillbaka, gräver ner, skjuter bort.
gjorde jesus så?
men jag vet ju själv att jag är sån. ha, jag har ju till och med sagt till mig själv att jag gillar det. är jag egentligen som så många andra, så som snacket går, att man stänger in sig för att man är rädd för att såras? kanske är det så illa att jag till och med stängt in de tankarna? nu har jag haft huvudvärk flera dagar senaste veckorna, det är också nåt som andra har, inte jag.
men tänk om man exploderar någon dag? man har ju aldrig riktigt testats. man kanske skulle ha en hemlig dagbok. fast jag tycker inte att skrivande kan ladda ur en på känslor, bara kopiera dem. då vill jag ha en levande dagbok. var får man egentligen tag på dem?
jag lurar ju mig själv hela tiden. och jag går på det varje gång. precis så vagt som allt låter, så vagt är det.

ni som inte tycker att detta inlägg passar ihop med mig, eller med denna bloggens image, bara hoppa över det och håll ut till nästa, glada och vardagliga inlägg.

----------------
Now playing: Coldplay - Til Kingdom Come
via FoxyTunes

1 kommentar:

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.