Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

söndag 6 april 2008

Stress och press och lite huvudvärk

Hej igen. Nu är jag i växjö efter en stressig helg. Kontakt på fredag kväll - tåg på lördag morgon - öva dans hela dagen med Liquid (vilket härligt gäng vi är egentligen!) - framträda på idiot-skit-festivalen ukm som inte fattat det här med organisation och reseersättning och stereoteknik - hem och packa och sova - upp och jobba söndag morgon - åka till brorsan och trippelfödelsedagskalaset - bråttom till buss - hem till växjö - PUSTA UT.
Jag har lite huvudvärk. Tog en alvedon. Jag vill ha en vän. Imorgon ska jag till studion. På tisdag kan jag sova. På onsdag ska det bli jätteskoj att höra allas låtar.

OM DU INTE KOLLAT IN DET REDAN: WWW.MYSPACE.COM/JOHNSVENSSON
Min hit är klar och finns att lyssna på där. Även ny fräck design som jag satt ett tag med! Kanske kommer fler bra låtar där snart. Måste bara läsa mastringsboken och skriva en rapport först. Allt i sinom tid.
Kramar från mig










Dagens bild är från den bästa konsert jag känner till: U2 i Chicago på Vertigo-turnén 2005. Det där är min dröm.

Inga kommentarer: