Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

måndag 28 april 2008

Rapport från skolan

Tjipp. Sitter här på lektionen och bloggar lite. För att inget fungerar och Patrik har rätt mycket som motarbetar honom... Projektorn dog nyss, och ingen kan ladda ner exempelfilen han gjort i ordning. Logic Pro är det vi ska gå igenom idag, men här i datastugan finns inte senaste versionen, så jag kommer inte lära mig så mycket inför mitt inköp av programmet...
Min morgon var annorlunda och rätt go. Igår kväll insåg vi att vi varken hade mjölk, fil eller bröd... Min plan blev då en gammal klassiker: ta en sub! Fast de öppnar 10, ser jag när jag cyklat dit. Sååå det blev en ICA-frukost. Yoggi, Loka och billiga frallor från cafeterian i Pelarhuset. Mycket härligt att äta ute i alla fall! Rätt varmt ändå. Nu är nog Patrik klar snart. Alla sitter med PhotoBooth typ. Fräckt!
aloha

Inga kommentarer: