Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

onsdag 16 april 2008

Okey, I'm following!

Tjena tjära läsare
Karin - Klart som korvspad att det är din move! Den kommer till och med läras ut på kyrkans megadisco på fredag! Den fungerar klockrent till det mesta!
Viktor - Tja, du skulle ju kunna klicka på "Min bilddagbok"-länken i länklistan här till höger... :P
Anna - Tack, det är skönt att du är med i gänget.

Det är skönt att känna, när man balanserat lite mellan "klart jag hinner, jag tar det lite lugnt nu" och "nu börjar det bli bråttom", att saker faktiskt fixar sig och går som man "planerat"! Hehe. Jag talar naturligtvis om vår paper på masteringsboken vi läst. Diskussionspunkterna är klara nu, har ett kort stycke kvar att skriva om tre saker i boken som vi ska förklara. Det har jag exakt 5 timmar på mig att göra, enligt dagens schema.
Nu klockan ett ska vi ha sångmetodik! Jag är lite nervös, som jag ofta är när det gäller att sjunga med fokus på sjungandet. Men men, det är nog många som är som jag i klassen, att man lite gömt sig bakom att man är låtskrivare eller musiker och man tar alltid in folk som kan när något ska sjungas!
Sedan ska jag väl käka något också...hinner nog inte cykla och handla nu, så det får bli något enkelt. Tack Annhild för trevligt samtal igår kväll, förresten. Nu kan jag ju äntligen göra din goa gryta där!
Nu har vi fått nästa uppgift i skolan också, komponera låt i Reason med minst ett audiospår som ska vara sång. Jag har redan bokat Abbey på måndag, så får vi se vad som poppar upp! Nu fick man ju höra lite folk sjunga på sina hits, så kanske tar man in någon som hade ett coolt sångljud.
Men ha det annars!
----------------
Now playing: Immánu El - Rise and shine
via FoxyTunes
----------------
Now playing: The Simpsons - Plow King
via FoxyTunes
----------------
Now playing: Michael W. Smith - Love Me Good
via FoxyTunes
----------------
Now playing: Rachael Lampa - You Never Know
via FoxyTunes

Inga kommentarer: