Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

tisdag 22 april 2008

Grattis email

På 20-årsdagen! Hoppas du tycker om korvarna.
Nu är mormor och morfar hans här, om någon timma kommer familjen. Deras bil gick sönder, så de fick laga en av brödernas bil och ta den! Fräckt.
Jag har jobbat vidare med min en av mina låtidéer till uppgiften idag. Snacka om udda att komma ut i strålande solsken när man inte förväntar sig det! Studion är ju helt fönsterlös och man förlorar ju kontakten med omvärlden när man går in i sin kreativa värld... Hehu.
Imorgon är det individuell sånglektion med uppsjungning... Jag är rätt nervös, tror jag. Fast när jag är där ändrar jag personlighet och blir ogrundat självsäker.
Solen skiner, det är bra. Ung Kraft närmar sig...gött! Kom dit och se en spektakulär show från Liquid Ham och Liquid Jam!
adios
(jag skulle gärna laddat upp någon bild, om blogger tillåtit mig... se min uppdaterade bilddagbok istället!)

Inga kommentarer: