Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

onsdag 23 april 2008

Puuuuuuuuuuh.....(och låt luften bara flöda in, automatiskt)

Ojojoj. Det där var ju ungefär vad jag väntade mig. Vår lilla sångcoachning idag alltså. Personlig denna gången, man fick framföra en egenvald låt till bakgrund och sedan satte Lotta The Coach igång och jobbade med en. Jag sjöng "Hold On To Jesus" innan hon började skulptera mina sångtillgångar. Luftflöde, bokstavera nedåt och öppna käken var lite av läxan jag fick.
Det konstiga var att när jag sjöng, så var jag lugn men kroppen nervös. Kände mig inte besvärad (vilket Lotta sa var intrycket man fick när man lyssnade), men jag skakade lite och kunde inte andas jättebra. Sedan jobbade vi på låtens högsta ställe, där jag tar i med full klang, och jag gjorde alla små förändringar hon sa och hon utbrast gång på gång "Jaaa" eller "Mycket bättre", medan jag inte riktigt hörde eller fattade vad jag gjort. hehu
Jaja, en veckas "ssss" och "rrrrr" och "fla fla fla" sen är det dags igen. Tills dess: kreativitet och underhållning och sol, tack! De två sista nu. adjöss

Inga kommentarer: