Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

onsdag 30 april 2008

Får jag slappna av nu?

Sång-workshops: [check]
Skönt. Jag kände inte att jag hade gjort särskilda framsteg sedan förra gången, glömde till och med bort lite text idag! Men jag stod avslappnad, still, och försökte tänka på lite av varje som Lotta sagt. Jobbade lite liknande idag som förra veckan. Bland annat blev jag beordrad att sjunga så starkt jag kunde! Det var rätt skoj! När hon frågade hur det kändes svarade jag "oförskämt". Tyckte hon var kul. Carro var modig idag, tog en gospel a capella-låt. Jobbade först med "botten"-läget, lät ascoolt! Inte hennes vanliga röst, liksom. Sedan vanligt, lät också bra.
Nu kommer mamma och pappa när som helst, bäst att jag packar lite till. Hämtade piano-case:et på vinden. Det hade trasslat in sig järnet i de lakan vi lagt över allting, så jag blev sådär barnsligt arg på tyg-eländet efter ett tag. Hehe.
Frågan är ju då: Får jag slappna av nu? Sången är gjord, Reason-låten börjar ta ordentligt form och låter hyfsat och text + melodi-version är ivägskickad till Carro. PT-projektet i
grupp, som vi fick i måndags, är väl det som pressar. Åka iväg precis när det börjar och sedan komma hem kvällen innan första inspelningen, känns elakt. Men å andra sidan har jag faktiskt tagit kommandot och gjort det mesta i andra grupparbeten genom åren. Plus att jag erbjudit mig att ta på mig desto mer när jag kommit hem. Gode Gud, låt vår arr-idé fungera! Och låt organisationen och tidsplaneringen bli rätt...
Trevlig Whale-Castle och First May nu! krrrrrramar


Lite nya foton i PhotoBooth nu! Humorn flödar...

Inga kommentarer: