Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

fredag 9 januari 2009

Jobbigt...

Det här med att ha massa uppgifter att göra och sedan vara tvungen att göra annat som tar upp all tid man har för att göra uppgifterna...det är jobbigt. Nu åker jag hem om en och en halv timma. Imorgon blir det rep med coverbandet - jag har fortfarande inte kollat på låtarna - och söndag bjuder på jobb och sedan bilresa ner med mina föräldrar. Det blir däremot kul; att få ner alla instrument igen och dessutom ett nytt och större skrivbord! Det ska bli så skönt.
Annars är det förfärligt mycket skrivande hela tiden. Först individuell ekonomitenta (som jag tack och lov blev färdig med igår) och nu gruppuppgiften i ekonomi. Hemtentan i Musikvetenskap har jag inte ens kollat på! Den får helt enkelt inte plats i mitt huvud förrän ekonomin är avklarad, på tisdag. Efter det har jag lite mindre än en vecka att skriva den, men förmodligen måste vi repa den veckan också. Skit också! Varför blir det så här? Jag känner mig förhållandevis oskyldig till denna ansamling av måsten! Jag vill ju bara spela in låtar... Helst hade jag stannat i Jkpg hela denna veckan och bara jobbat med Liquid. Det hade varit så kul! Nu saknar jag det redan, framförallt Andy som man inte ser så ofta annars. Men snart kommer helgen då jag ska hälsa på i Lund, med Theremin-inspelning och skoj på schemat!
Nä, nu har jag suttit för länge utan att göra något viktigt känner jag. Usch att man tänker så. Enda godkända aktiviteterna som får avbryta skrivandet är mat och sömn känns det som! Blä. Men snart få jag åka den fina bussfärden hem genom Småland, hem till mina fina föräldrar. Sedan, när jag kommer tillbaka, är Växjö återigen basen för livet.
på återseende

PS. Nu har Liquid Hams blogg kommit igång! Klicka på länken för att läsa lite kul grejer om bandet eller spana in roliga videos vi spelar in lite nu och då.

Inga kommentarer: