Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

onsdag 21 januari 2009

Shopping Spree

Det är 2009, det är ny termin och allt kan hända! Till exempel att jag har storshoppat kläder två dar i rad! Tack vare massa extrajobb under julen, terminens första CSN-bidrag som alltid är lite större och ett stort presentkort på Brothers har jag äntligen börjat förnya min garderob en smula! Ögonblicket kunde ju knappast ha varit bättre heller: tack vare alla reor och paketpriser betalade jag totalt 1523 kr när allt med originalpris skulle hamnat på 2562 kr! Det är ju rätt gött att ha sparat in över tusen spänn liksom...
Men ni som förfäras över att John modefieras kan vara lugna, det var inte bara kläder i den där summan. Det var ett par trumstockar också.

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHA rolig du är!