Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: r
Online nu:

söndag 18 januari 2009

Ren fakta, typ

Efter tenta-perioden är jag inte så hipp i bloggskrivandet. En liten lista får det blir.

-Igår blev jag klar med sista tentan för terminen, så jag satt hela dagen med Liquid-skivan tills jag blev helt slut i skaparmusklerna.
-Vid åtta igår kom Linus och Anna, för Frida var redan här. Vi spelade Geni. Tyvärr vann jag, det fanns de som hade behövt en vinst bättre, men vad gör man. Dålig kritik mot Geni blev det i vilket fall; att jag kunde vinna.
-Idag var jag på möte i en mysig kyrka med massa operfekta människor. Hoppas alla vet det bara.
-Jag gick hela vägen hem, vilket var ren tortyr.
-Jag orkade bara göra en Varma Koppen med toast.
-Imorgon ska jag och Emil äta på Max!!
-Nu borde jag fortsätta på nya låten så att Simon inte dör i väntan på att den ska bli klar. Lovade att jag skulle skicka en bounce på så långt jag hade hunnit igår vid sex, men så ångrade jag mig och sa att jag skulle göra färdigt den först. "Då får den vara riktigt bra", sa han. Vi hoppas på det.
-Det är tråkigt väder ute. Ikväll och imorgon och på tisdag ska det snöa enligt Kanada. Hellre det.
puss

Inga kommentarer: